... ...

ZDROWE SERCE. Ryzyko zawału spada o 88%. Zastosuj zamiast leków i operacji. Lista 21 pokarmów naturalnie oczyszczających tętnice.

Udostępnij innym

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"    
ZDROWE SERCE. Ryzyko zawału spada o 88%. Zastosuj zamiast leków i operacji. Lista 21 pokarmów naturalnie oczyszczających tętnice.
5 (100%) 5 votes

ZDROWE SERCE. Ryzyko zawału spada o 88%. Zastosuj zamiast leków i operacji. Lista 21 pokarmów naturalnie oczyszczających tętnice.

Zamiast leków i operacji. Tych 21 produktów spożywczych naturalnie oczyszcza tętnice, powodując że twoje serce jest zdrowe i działa znakomicie.

Nie od dziś wiadomo, że styl życia, jedzenie, aktywność fizyczna decydują o stanie naszego zdrowia.
I dlatego, że to takie proste i „zwyczajne” wiele osób nie przywiązuje do tego znaczenia.
Jednak jest lista pokarmów które w szczególny sposób mają wpływ na stan zdrowia naszego serca, oczyszczając tętnice.

NA ZDROWE SERCE – Dzięki tym pokarmom można:

– poczuć się lepiej,
– mieć więcej energii i
– poprawić zdrowie serca bez użycia toksycznych substancji chemicznych,
zmniejszając ryzyko zawału serca lub udaru mózgu aż o 88%.

POLUB BLOGA na FB i udostępnij >

Wiele środków spożywczych na tej liście zawiera zdrowe tłuszcze, przeciwutleniacze i błonnik rozpuszczalny, które są idealne nie tylko dla serca, ale także dla zdrowej skóry, włosów, produkcji hormonów i dla wchłaniania składników pokarmowych.

hotto.pl-ZDROWE-SERCE

 ZDROWE SERCE – Oto lista 21 pokarmów naturalnie oczyszczających tętnice i przywracających zdrowie serca naturalnie

1. Siemię lniane i olej lniany

Jedno z najlepszych źródeł kwasu alfa-linolenowego (ALA), siemię lniane i olej lniany, znane ze swojej zdolności do obniżania ciśnienia krwi i zwalczania stanów zapalnych, pomagają utrzymać tętnice drożne i poprawiać ogólny stan zdrowia serca.

Należy pamiętać, żeby olej lniany stosować tylko na zimno (i najlepiej, żeby to był lniany olej z pierwszego tłoczenia) np do sałatek, śledzi itp

2. Żurawina

Żurawina to kolejna żywność bogata w antyoksydanty, które mogą przyczynić się do poprawy zdrowia układu sercowo-naczyniowego poprzez zmniejszenie poziomu złego cholesterolu LDL i podnosząc poziom dobrego cholesterolu HDL.

W rzeczywistości, sok żurawinowy ma więcej mocy przeciwutleniającej niż pozostałe, choć jeden inny sok owocowy (100% z czerwonych lub czarnych winogron) jest wyjątkiem.

Najlepiej stosować 2 x dziennie 100% czystego soku żurawinowego (łyżka soku) rozcieńczonego w szklance wody, aby chronić swoje serce i poprawić swoje zdrowie.

3.  Zimnowodne tłuste ryby

Bogate również w zdrowe tłuszcze, żyjące w zimnych wodach ryby, takie jak łosoś, makrela, sardynki lub tuńczyk mogą pomóc oczyścić tętnice.

Staraj się jeść ryby dwa razy w tygodniu, aby zmniejszyć osadzanie się płytek i zapaleń, które mogą prowadzić do chorób serca.
Jedzenie ryb zimnowodnych może również przyczynić się do poprawy ogólnego poziomu cholesterolu – obniżenie poziomu trójglicerydów i zwiększenia stężenia cholesterolu HDL w krwiobiegu.

4. Zielona herbata

Zielone herbaty – szczególnie bogata w składniki odżywcze herbata Matcha – zawierają znaczne ilości katechin, przeciwutleniaczy w postaci fenoli roślinnych, które hamują wchłanianie cholesterolu podczas trawienia.

Szklanka lub dwie zielonej herbaty codziennie, poprawią poziom lipidów we krwi, oraz przyczynią się do zmniejszenia zatorów tętniczych.

Zielona herbata zapewnia również naturalny impuls dla metabolizmu, który pomoże ci schudnąć  oraz wzmocnić układ krążenia.

5. Orzechy i migdały

Zdrowe dla serca przekąski alternatywne do paczkowanej i przetworzonej żywności. Orzechy to pyszny sposób czyszczenia tętnic z wieloma dodatkowymi korzyściami!

Migdały są zdecydowanie najlepszym wyborem, są bardzo bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe, witaminę E, błonnik i białko.

Orzechy włoskie są kolejnym doskonałym wyborem. Jako doskonałe źródło kwasu alfa-linolenowego (ALA), spożywane codziennie mogą pomóc poprawić ciśnienie krwi, zmniejszają stany zapalne i zachowują czyste tętnice.


6. Arbuz

Jest nie tylko smaczny. Arbuz jest kolejnym owocem, który jest doskonały dla twojego serca.

Jako naturalne źródło aminokwasu L-cytruliny, arbuzy mogą pomóc w utrzymaniu czystych tętnic, obniżaniu ciśnienia krwi i zmniejszaniu stanów zapalnych. W podobny sposób jak granat, arbuz naturalnie stymuluje wytwarzanie tlenku azotu, co dodatkowo poprawia zdrowie tętnic i ciśnienie krwi.

7. Oliwa z oliwek

Bogata w jednonienasycony kwas oleinowy – należący do tzw kwasów NNKT (ang.EFA),  znany z pozytywnego wpływu na poziom dobrego cholesterolu i stresu oksydacyjnego w krwioobiegu – oliwa z oliwek jest powszechnie uważana za jeden z najzdrowszych olejów do gotowania i dressingu.

Według ostatnich badań, stosowanie oliwy z oliwek do tych celów może faktycznie zmniejszyć ryzyko wystąpienia poważnych chorób układu krążenia aż o 41%.

Jedna uwaga: Przy zakupie oliwy z oliwek, unikaj kupowania najtańszej na półce.
Produkty te są tanie nie bez powodu. Tanie oleje oliwkowe są często uzyskiwane wtórnie, uszkadzane przez ciepło podczas procesu ekstrakcji.
Zamiast nich kupuj certyfikowaną 100 procentową oliwę extra virgin.

8. Sok pomarańczowy

Picie zaledwie dwóch szklanek soku pomarańczowego 100% (bez dodatku cukru) każdego dnia może pomóc poprawić ciśnienie krwi i zmniejszyć stan zapalny tętnic.

Ponadto, sok pomarańczowy jest pełen antyoksydantów w postaci witaminy C, która pomaga utrzymać czystość tętnic, zapobiegając uszkodzeniom oksydacyjnym w krwiobiegu.

9. Hurma (persymona)

Persymona jest pełna przeciwutleniaczy i polifenoli, które pracują aby zmniejszyć poziom LDL i trójglicerydów w krwiobiegu.

Persymony są również doskonałym źródłem błonnika, który pomaga regulować ciśnienie krwi, zachować zdrowe serce, a twoje tętnice czyste.

 
loading...
       

10. Granat

Fitochemiczne przeciwutleniacze naturalnie występujące w granatach wykonują doskonałą pracę dla ochrony układu krążenia przed szkodliwym utlenianiem, które może powodować gromadzenie się blaszek miażdżycowych i niebezpiecznych zakrzepów.

Granat również naturalnie stymuluje produkcję tlenku azotu we krwi, co pomaga otworzyć tętnice i regulować ciśnienie krwi.

Spróbuj jeść świeże owoce granatu lub pij jakiś naturalny sok z granatów!


11. Kurkuma

Główny składnik kurkumy, jest potężnym czynnikiem przeciwzapalnym.

Dodając kurkumę do swojej diety możesz poważnie zmniejszyć ryzyko stanu zapalnego i uszkodzeń ścian tętnic, które są główną przyczyną gromadzenia się blaszek miażdżycowych i zakrzepów.

Ponadto, badania pokazały, że wysokie stężenie kurkuminy w kurkumie może pomóc w redukcji złogów tłuszczu w tętnicach nawet o 26%.

12. Szpinak

Jeden ze słynnych ciemno-listnych zielenin, szpinak jest pełen błonnika, potasu i kwasu foliowego – wszystko to pomaga obniżyć ciśnienie krwi i utrzymać czyste tętnice.

Według ostatnich badań, tylko jedna porcja dziennie warzyw bogatych w foliany, takich jak szpinak może obniżyć poziom HOMOCYSTEINY – znanego czynnika ryzyka chorób sercowo-naczyniowych takich jak miażdżyca.

Dlaczego zatem nie stosować go trochę?

Ciesz się szpinakiem smażonym, w sałatce lub jako składnikiem koktajli!


13. Spirulina

Spirulina jest cytobakterią (niebiesko-zielonymi algami, jak często też jest nazywana), która nie tylko pomaga w regulacji poziomu lipidów we krwi.

To jest kompletne białko.

W przeciwieństwie do innych roślinnych źródeł białka spirulina zawiera wszystkie niezbędne dla optymalnego stanu zdrowia człowieka aminokwasy.

Spirulina jest pełna kwasów tłuszczowych NNKT (ang.EFA), w tym kwas alfa-linolenowy – niezbędny kwas tłuszczowy omega-3, które były szeroko badane pod kątem zdolności do zmniejszania zapalenia tętnic i poprawy zdrowia układu sercowo-naczyniowego.

14. Pełnoziarniste zboża

Wymień swoje wybielone węglowodany na alternatywne zboża, aby dać impuls zdrowia sercu.

Żywność taka jak pełnoziarniste pieczywo, makarony, brązowy ryż, komosa ryżowa, jęczmień, płatki owsiane od dawna były doceniane za ich rolę w poprawie poziomu cholesterolu we krwi, utrzymaniu drożnych tętnic i zmniejszania ryzyka poważnych chorób serca.

15. Szparagi

Jednym z najlepszych warzyw dla oczyszczania tętnic są szparagi, pełne błonnika i minerałów a także wielu witamin a między innymi K, B1, B2, C i E.

Szparagi mogą przyczynić się do obniżenia ciśnienia tętniczego krwi i zapobiegać zakrzepom, które mogą powodować poważne choroby układu krążenia.

Spróbuj szparagów gotowanych na parze dla maksymalnego wykorzystania potencjału zawartych w nim witamin!

16. Nasiona Chia

Gdy są włączone do codziennej diety dla zdrowego serca, błonnik i kwas alfa-linolenowy zawarty w zaledwie ok. 60 gramach nasion Chia może pomóc w utrzymaniu tętnic drożnymi poprzez regulowanie ciśnienia krwi, zmniejszenie stężenia cholesterolu frakcji LDL, obniżenie stężenia trójglicerydów i zwiększenie stężenia cholesterolu HDL.

Spożywane obok codziennych ćwiczeń dla utrzymania zdrowego układu krążenia są kolejnym doskonałym sposobem na poprawę zdrowia serca i utrzymanie drożnych tętnic.

Nasiona Chia są podwójnie skuteczne.

Zastrzyk białka i składników odżywczych oferowanych przez to pożywienie może powodować, że wykonywanie ćwiczeń stanie się nieco łatwiejsze.



17. Kawa

Wbrew powszechnemu przekonaniu, kawa nie jest szkodliwa dla zdrowia.

Badania wykazały, że codzienne picie kawy może zmniejszyć ryzyko chorób serca o około 20%. Wystarczy pamiętać, aby wszystko przyjmować z umiarem, w tym kofeinę.

Nadmierne spożycie jakiegokolwiek pobudzającego składnika pokarmowego może  zwiększyć ciśnienie krwi i tętno, co też może prowadzić do poważnych problemów zdrowotnych.

18. Cynamon

Czy wiesz, że 1 łyżeczka cynamonu sprawia, że zmniejsza się ryzyko chorób serca?

Wystarczy jedna łyżeczka mielonego cynamonu dziennie aby obniżyć poziom cholesterolu, jednocześnie zwalczać i zapobiegać odkładaniu się jego płytek.

Cynamon jest również pełen antyoksydantów, które dodatkowo poprawiają funkcjonowanie układu krążenia krwi, chroniąc przed szkodliwym utlenianiem.

Pora więc odłożyć cukier i zacząć cieszyć się cynamonem.
Spróbuj tej wonnej przyprawy w filiżance herbaty lub posyp po wierzchu przygotowanej kawy.

Możesz też zastosować specjalnie dobrane zioła na serce, układ krążenia i ciśnienie

19. Brokuły

Brokuły to rośliny, które są naładowane witaminą K, pomagającą zapobiegać zwapnieniom i stwardnieniom tętnic.

Spożywanie witamin i przeciwutleniaczy zgromadzonych w brokułach pomaga zapobiec utlenianiu cholesterolu LDL, który może prowadzić do poważnych chorób serca.

To super zdrowa jarzynka oferuje także zdrowotną dawkę błonnika, który pomaga normalizować ciśnienie krwi.

20. Olej kokosowy

Nie wszystkie nasycone kwasy tłuszczowe są złe.

Spożywanie oleju kokosowego – może przyczynić się do zmniejszenia narastania płytek w tętnicach wspomagając przemianę cholesterolu we krwi do postaci, którą nasz organizm może wykorzystać.

Wysokie stężenie trójglicerydów o średniej długości łańcucha i kwas laurynowy obecne w oleju z orzecha kokosowego wspomagają również krzepnięcie krwi oraz pełnią funkcję przeciwutleniacza, co jeszcze bardziej ogranicza ryzyko chorób serca.

Ponadto olej kokosowy zawiera kwas kaprylowy, który działa grzybobójczo (i jest to również korzystne) ale…
jednocześnie jest to olej w którym na 100 gram jest 80 gram kwasów tłuszczowych nasyconych i tylko 1 gram wielonienasyconych.
A to już nie jest korzystne z punktu widzenia zwiększonego ryzyka onkologicznego.

21. Awokado

Następnym razem gdy zrobisz sobie kanapkę lub sałatkę, dodaj kilka plasterków awokado zamiast majonezu lub ciężkiego sosu sałatkowego.

Badania wykazały, że codzienne spożywanie awokado poprawia poziom cholesterolu we krwi poprzez zmniejszenie stężenia trójglicerydów i cholesterolu LDL o około 22% i 11% wzrost „dobrego” cholesterolu HDL, który pomaga utrzymać drożność tętnic.

Ten pyszny owoc nie tylko może utrzymać prawidłowy przepływ krwi. Jedno awokado zawiera również średnio około 4 g białka i 11 g błonnika, nie wspominając już imponującej liście witamin i przeciwutleniaczy.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
  Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE REWELACJA!....>>>"

źródło: zdrowie.hotto.pl


Udostępnij innym

Comments

comments

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

error: Content is protected !!
To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | Dlaczego | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | hot | CzasNaZioła | OtoDlaczego | podróże | fun | Sposoby | popularne | Naturalne | Uroda | zwierzaki | Ciekawostki | UlubioneInspiracje