... ...

NIEDOBORY POTASU OBJAWY. Zdziwisz się. Nawet nie wiesz, że możesz mieć niedobory potasu. Jak uzupełnić

Udostępnij innym

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"    
NIEDOBORY POTASU OBJAWY. Zdziwisz się. Nawet nie wiesz, że możesz mieć niedobory potasu. Jak uzupełnić
5 (100%) 5 votes

NIEDOBORY POTASU OBJAWY – 8 alarmujących objawów niskiego poziomu potasu w organizmie. Zdziwisz się. Nawet nie wiesz, ze możesz mieć niedobory potasu. Oto dlaczego powinno się robić okresowo badania. JAK UZUPEŁNIĆ NIEDOBORY POTASU

Możesz nie być obeznany z kwestiami związanymi z deficytem potasu, ale zdecydowanie powinieneś.

Potas jest bardzo ważnym minerałem, potrzebnym do prawidłowego funkcjonowania całego organizmu ludzkiego.

Niektóre OBJAWY małego stężenia POTASU w organizmie mogą być niepokojące dla zdrowia.

POLUB BLOGA na FB i udostępnij >

Jak już wspomniano wcześniej, potas jest bardzo ważny dla prawidłowego funkcjonowania mięśni, w tym serca.

Prawie 98% potasu znajduje się w komórkach, więc każde niewielkie zmiany jego poziomu mogą mieć poważne skutki dla nerwów, serca i mięśni.

HOTTO.PL NIEDOBORY POTASU OBJAWY

1. Zaparcia

Niedobór potasu może spowolnić wiele funkcji organizmu, również proces trawienia.

Może to prowadzić do wzdęć brzucha i skurczów.

Jednak to nie oznacza, że tylko niedobór potasu powoduje wzdęcia.

Upewnij się, że nie spożywasz żywności, która może powodować wzdęcia

2. Ogólne zmęczenie, poddenerwowanie i trudności z koncentracją

Innym objawem niedoboru potasu jest uczucie ogólnego zmęczenia.

Tak jest jeśli poczujesz się zmęczony, nie z powodu nadmiernego wysiłku i przepracowania ale bez żadnego wytłumaczalnego powodu.

Ponieważ każda komórka organizmu człowieka wymaga potasu, aby działać prawidłowo, niski poziom może znacząco wpływać na funkcjonowanie komórek i narządów.

Tak więc, jeśli wystąpią jakieś objawy ogólnego zmęczenia bez wprowadzania dodatkowego wysiłku podczas normalnych codziennych czynności, należy skonsultować się z lekarzem, aby odkryć przyczynę.

3. Wysokie ciśnienie krwi

Poziom potasu może zminimalizować skutki spożycia sodu.

To bardzo ważne, aby spożywać bogatą w potas żywność w celu kontrolowania poziomu ciśnienia krwi.




4. Czujesz się wzdęty cały czas

Niski poziom potasu organizm, zwalcza regulując poziom sodu, co prowadzi do wzdęć wywołanych przez sól.

 
loading...
       

5. Kołatanie serca

Jak już wspomniano wcześniej, niedobór potasu może wpływać na zdrowie serca.

Może to spowodować:

– zakłócenia rytmu bicia i

– palpitacje serca, bez wyraźnego powodu.

– ten niedobór może również zakłócać rytmiczne i skoordynowane skurcze serca, które są sterowane przez impulsy elektryczne.

Dlatego upewnij się że spożywasz więcej potasu w celu ochrony swojego serca przed chorobami serca, zawałem i udarami mózgu.

6. Drętwienie, mrowienie, skurcze łydek

Niedobór potasu nie sprzyja zdrowiu nerwów.

Jeśli brak jest tego ważnego minerału może wystąpić uczucie drętwienia i denerwującego kłucia igiełkami.

7. Zatrzymywanie wody w organizmie, opuchlizny

Niedobór potasu powoduje puchnięcie nóg i rąk.

8. Bezsenność i migreny

HOTTO.PL NIEDOBORY POTASU



NIEDOBORY POTASU JAK UZUPEŁNIĆ

Jeśli chcesz uzupełnić niedobory potasu, jedz takie pokarmy jak:

1. Biała fasola – 1/2 szklanki fasoli to 500 mg potasu

2. Słodkie ziemniaki – średniej wielkości bulwie znajdują się aż 543 mg potasu.

3. Awokado – zawiera 900 mg potasu

4. Szpinak – szklanka szpinaku ma aż 840 mg potasu.

5. Jogurt naturalny – szklanka naturalnego jogurtu zawiera około 600 mg potasu.

6. Pomidory i banany

7. A do tego bogate w potas są:
– otręby pszenne,
– zwyczajne ziemniaki,
– kasza gryczana,
– cielęcina,
– groszek,
– pomarańcze,
– jabłka,
– jajka.

Jeśli się odchudzasz, bierzesz środki na przeczyszczenie lub odwodnienie będziesz potrzebować więcej potasu.



Zalecane dzienne dawki potasu

– do 12 roku życia od 2,4g do 3,7g,

– powyżej 13 roku życia 4,7g,

– kobiety w ciąży 4,7g,

– kobiety karmiące 5,1g

Jakie produkty pokrywają dziennie zapotrzebowanie na potas:

Każda poniższa porcja pokrywa 100% dziennego zapotrzebowania na potas

– 10 ziemniaków

– 10 pomidorów

– 3 szklanki białej fasoli

– 10 szklanek soku pomidorowego

– 12 bananów

– 6 szklanek kaszy gryczanej

– 4 pęczki botwiny

Hmm… Jak widać najlepsza jest dieta zrównoważona.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
  Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE REWELACJA!....>>>"

NIEDOBORY POTASU OBJAWY – 8 alarmujących objawów niskiego poziomu potasu w organizmie. Zdziwisz się. Nawet nie wiesz, ze możesz mieć niedobory potasu. Oto dlaczego powinno się robić okresowo badania. JAK UZUPEŁNIĆ NIEDOBORY POTASU.
#zdroweodżywianie #poradyzdrowotne #potas #objawy #jedzenie #zdrowie #zdrowo #zdrowiekobiety #hotto #przepisy
http://hotto.pl/niedobory-potasu-objawy/ …

źródło: zdrowie.hotto.pl


Udostępnij innym

Comments

comments

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

error: Content is protected !!
To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | Dlaczego | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | hot | CzasNaZioła | OtoDlaczego | podróże | fun | Sposoby | popularne | Naturalne | Uroda | zwierzaki | Ciekawostki | UlubioneInspiracje