... ...

Jak włączyć hormony żeby schudnąć. ODCHUDZANIE BEZ DIETY a utrata wagi gwarantowana.

Udostępnij innym

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"    
Jak włączyć hormony żeby schudnąć. ODCHUDZANIE BEZ DIETY a utrata wagi gwarantowana.
4.6 (92.86%) 28 votes

Jak włączyć hormony żeby schudnąć. ODCHUDZANIE BEZ DIETY a utrata wagi gwarantowana. RADY ENDOKRYNOLOGÓW

NIE DZIAŁA SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść”, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć !!!

Oto proste metody aktywacji hormonów na przyspieszenie metabolizmu i odchudzania.

Proces odchudzania często przebiega u wielu osób w odmienny sposób.

Jedni chudną szybciej, inni wolniej i to nawet przy założeniu, że stosowana jest ta sama dieta i ten sam rodzaj aktywności.

POLUB BLOGA na FB i udostępnij >

Rezultaty odchudzania zależą od czynników środowiskowych, genetycznych ale i od pracy hormonów.

Nierównowaga hormonalna może być odpowiedzialna za brak rezultatów utraty masy ciała.

Dowiedz się, jak włączyć hormony i schudnąć (utrata masy ciała gwarantowana)

Każdy program odchudzania wymaga wielkiego wysiłku, jednak w pewnym momencie przychodzi czas, gdy organizm po prostu nie radzi sobie ze spalaniem tłuszczu.

Tymczasem istnieją proste metody aktywacji hormonów dzięki którym  przyspiesza metabolizm i zaczynamy chudnąć.

hotto.pl-odchudzanie bez diety

SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść” NIE DZIAŁA, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć.

CO ZATEM ROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ – ZASTOSOWAĆ TO CO RADZĄ DOBRZY ENDOKRYNOLODZY  – SPRAWDZONE!

1. Węglowodany i cukier – ZA DUŻO ICH JESZ.

– Najważniejszym i koniecznym jest, jeśli chce się schudnąć, wyeliminowanie negatywnej roli węglowodanów, które mogą powodować, że nie udaje nam się osiąganie wymarzonej wagi.

Przede wszystkim chodzi o węglowodany spożywane w produktach: o wysokiej zawartości cukru, warzywa bogate w skrobię, alkohol, ciastka, słodycze, napoje bezalkoholowe, soki w kartonach, jogurty z dodatkami, żywność przetworzona z dodatkiem cukru, produkty na bazie białej mąki o wysokim indeksie glikemicznym.

Takie pokarmy zapewniają dużo energii organizmowi ale nie pomagają w spalaniu zgromadzonego tłuszczu.

Dlaczego to ważne aby ograniczyć węglowodany?
Trawienie węglowodanów powoduje wydzielanie się insuliny, która jest odpowiedzialna za transport cukru z krwi do mięśni.

Gdy insulina wydziela się za często i w dużych ilościach, komórki stają się na nią mniej wrażliwe i dochodzi do insunoodporności.

A insulina hamuje rozpad tłuszczów i w efekcie pojawia się tkanka tłuszczowa

Dlatego redukcja węglowodanów z diety jest koniecznością, jeśli chcemy uaktywnić hormony w celu zmniejszenia masy ciała.

JEDZ JAK CUKRZYCY

czyli wybieraj jedzenie o niskim Indeksie Glikemicznym, czyli IG do 50 to są najmniej przetworzone produkty i najbliższe diecie człowieka pierwotnego) np:

IG 0:
jaja, ryby, owoce morza, sery żółte, pleśniowe, wołowina,
IG-15:
awokado, brukselka, cukinia, cebula, cykoria, czarna porzeczka, fasolka szparagowa, grzyby, imbir, kalafior, kapusta, kiszona kapusta, migdały, ogórek, orzechy, papryka, por, seler naciowy, rzodkiew, szpinak, sałata,
IG-20:
czekolada gorzka, czereśnie, kakao bez cukru, borówki,
IG-25:
maliny, pestki z dyni, truskawki, wiśnie, buraki, grejpfrut, gruszka, marchew, mandarynki, makaron sojowy, morele świeże,
IG-30:
pamelo, pomidory, twaróg odtłuszczony,
IG-35:
biała fasola, dziki ryż, granat, groszek zielony, jabłka, jogurt odtłuszczony, pomarańcze, śliwki, soki pomidorowy i jabłkowy świeżo wyciśnięte,W
IG-40:
kasza gryczana, makaron razowy al dente, sok z marchwi, mleko kokosowe, otręby , płatki owsiane,
IG-45:
ananas świeży, niedojrzałe banany, chleb żytni, ryż basmati brązowy, winogrona, żurawina,
– IG-50:
bataty, chleb orkiszowy, kiwi, makaron z pszenicy durum, mango, lichee, surimi, muesli niesłodzone, kaki.

Uważaj na:
– płatki owsiane błyskawiczne,
– płatki kukurydziane i
– suszone daktyle
mają bardzo wysoki indeks glikemiczny, zamiast schudnąć, przytyjesz.


SPOWOLNIJ PRZYSWAJANIE WĘGLOWODANÓW

– używaj octu jabłkowego lub winnego – zachowasz również dłużej uczucie sytości. Uczucie sytości zapewniają np potrawy z jajek (np gotowanych koszulkach lub na miękko)

2. ZMIANA HARMONOGRAMU DNIA I SPOSOBU JEDZENIA

Wprowadź do jadłospisu pokarmy do aktywacji hormonów

-WIĘCEJ ŚPIJ (od 7-9 godzin)

– krótki sen zaburza wydzielanie hormonu leptyny i greliny wywołujących uczucie sytości i głodu.

A dodatkowo następuje spowolnienie przemiany materii.

Nadmiar greliny ( na skutek małej ilości snu lub zwiększonego stresu) wywołuje napady wilczego głodu i wzrost apetytu (poziom hormonu greliny odpowiadającego za napady głodu można obniżyć krótkim ćwiczeniem lub szybszym spacerem).

 
loading...
       

-NIE JEDZ ZBYT MAŁO

– gdy ograniczasz ilość kalorii, organizm spowalnia metabolizm a ograniczenie tłuszczu powoduje, że może być go za mało do produkcji niektórych hormonów.

– Dlatego jedz regularnie (nie możesz się głodzić).


– JEDZ POKARMY AKTYWUJĄCE HORMONY:

– ważne jest całkowite wyeliminowanie napojów gazowanych, zastąpienie ich wodą, wodą z cytryną, napojami odchudzającymi, spalającymi tłuszcz, herbatami owocowymi, ziołowymi.

– Następnie zwiększamy spożycie dzienne surowych warzyw (zwłaszcza zielonych warzyw) i warzyw gotowanych na parze.

– Nie jemy potraw puszkowanych, mrożonek, fastfoodów, produktów z białej mąki.

– Jemy probiotyki i prebiotyki dla lepszego funkcjonowania flory bakteryjnej.

– Jemy przeciwutleniacze, białko i wapń.

– Jemy jedzenie przyjazne wątrobie – buraki, rukola, wątróbka, ostropest.

– Staramy się jeść ciepłe jedzenie, zwłaszcza jeśli mamy kłopoty z trawieniem (i biały nalot na języku rano).

– Planujemy posiłki na cały dzień i zapisujemy to co jemy.

– Jemy częściej ale regularnie (o tych samych porach w ilościach zaplanowanych wcześniej, dzięki temu jemy świadomie).

– Dobrze przeżuwamy, dzięki temu żołądek nie będzie mieć problemów z trawieniem.

Jemy dużo nieprzetworzonego jedzenia.

Jemy warzywa (brokuły, kalafior, kapustę – ale pod warunkiem, że nie ma niedoczynności tarczycy).

– Na śniadanie jemy białko.



3. Zwiększamy lekko aktywność – NIE ĆWICZ CARDIO – ALE ĆWICZ PRZED ŚNIADANIEM – szybciej spalisz tłuszcz

– Najważniejszą rzeczą, aby schudnąć jest dodanie lekkich ćwiczeń, bo to pobudza dalsze spalanie zapasów tłuszczu.

Nawet 30 minut ćwiczeń każdego dnia może pomóc organizmowi do budowy nowych białek mięśniowych i aktywacji w spalaniu zapasowego tłuszczu.

W trakcie lżejszych ćwiczeń wydziela się hormon oksytocyna odpowiadający za uczucie przyjemności.

– Zamiast spalać kalorie ćwiczeniami cardio, buduj mięśnie (ćwicz rzadziej, krócej a bardziej siłowo) – im więcej mięśni tym szybsza podstawowa przemiana materii i tym więcej spala się kalorii na co dzień.

Ćwicz rano przed śniadaniem – szybciej spalisz tłuszcz.
Po nocy bez jedzenia organizm ma mniej cukru we krwi, więc zaczyna spalać tłuszcz zmagazynowany.

4. SKONTROLUJ PRACĘ TARCZYCY

– jeśli tyjesz mimo ćwiczeń i diety idź do endokrynologa. Sprawdź czy nie masz tych objawów, świadczących, że tarczyca nie pracuje prawidłowo >>>tutaj więcej>>>
Niedoczynność tarczycy jest najczęstszą przyczyną otyłości

5. Łatwo mówić, ale ZMNIEJSZ STRES

– stres zwiększa zapotrzebowanie na energię i jednocześnie zwiększa wydzielanie kortyzolu, który w nadmiarze szkodzi (powoduje wzrost apetytu, poziomu cukru we krwi, utrudnia trawienie, zmniejsza masę mięśniową)


6. UNIKAJ FTALANÓW i BPA (bisfenol-A)

powodują namnażanie komórek tłuszczowych

Unikaj ftalanów w kosmetykach i środkach czyszczących oraz w plastikowych opakowaniach.

Podobnie jak BPA, które jest w opakowaniach plastikowych, ftalany zaburzają gospodarkę hormonalną i przez to sprzyjają otyłości.

BPA rozpoznasz gdy na opakowaniu znajdziesz symbol PC7 lub cyfrę 7 wewnątrz trójkąta, będącego symbolem recyklingu.

Ftalany znajdziesz w składzie kosmetyku lub detergentu (dlatego czytaj etykiety).

WAŻNE – Efektem ftalanów i BPA jest namnażanie komórek tłuszczowych.

Ale…

Mimo, że to wpis o odchudzaniu bez diet i suplementów, podzielę się tutaj czymś co odkryłam a co okazało się skuteczne i czym chcę się podzielić.
Otóż:
Jakiś czas temu odkryłam ciekawy sposób na swoiste ODCHUDZANIE NA LENIA, a stosowałam wiele sposobów na odchudzanie. Ten daje naprawdę świetne rezultaty.
Detox wątroby… „ a potem odchudzanie” i tak schudłam 15 kg bez diety w 3 mce  Mogę się podzielić 
moj-sukces
moim sukcesem i odkryciem (testowanym osobiście od jakiegoś czasu), czyli SKONCENTROWANYMI ZIOŁAMI ODCHUDZAJĄCYMI (3 w 1), które (co potwierdzam) przyspieszają metabolizm, zmniejszają tkankę tłuszczową – spalają tłuszcz, regulują trawienie, likwidują zaparcia i odchudzają a poza tym co było dla mnie ważne ZMNIEJSZAJĄ APETYT NA SŁODYCZE . Można poprzedzić odchudzanie stosując w/w detox wątroby, co daje jeszcze lepsze samopoczucie.
Ja dzięki tym ekstraktom z ziół odchudzających SCHUDŁAM PONAD 15 KG BEZ DIETY !!!
 i bez uczucia głodu w 3 miesiące !!!
I nie jest to reklama tylko moje nowe odkrycie, z którego się cieszę i dzielę – gdy znajduję coś dobrego i SKUTECZNEGO to uważam, że warto pokazać, nawet jeśli to jakiś produkt a nie domowy przepis. Warunek stosowania, żeby było skuteczne: trzeba przestrzegać zalecenia stosowania 3 x dziennie po łyżeczce na 30 minut przed głównymi posiłkami – jedyna niedogodność to systematyczność i konsekwencja. Bo jak to z ziołami, działają gdy się je konsekwentnie i systematycznie zażywa.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
  Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE REWELACJA!....>>>"

źródlo: zdrowie.hotto.pl


Udostępnij innym

Comments

comments

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

error: Content is protected !!
To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | Dlaczego | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | hot | CzasNaZioła | OtoDlaczego | podróże | fun | Sposoby | popularne | Naturalne | Uroda | zwierzaki | Ciekawostki | UlubioneInspiracje