JAK WŁĄCZYĆ HORMONY i SCHUDNĄĆ BEZ DIETY-RADZĄ ENDOKRYNOLODZY. Skuteczne

Udostępnij
    Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

JAK WŁĄCZYĆ HORMONY i SCHUDNĄĆ BEZ DIETY – RADZĄ ENDOKRYNOLODZY (utrata masy ciała gwarantowana). Metody są bardzo proste, choć niektóre mocno zaskakujące.

BEZ WŁAŚCIWEJ PRACY HORMONÓW NIE SCHUDNIESZ. DLATEGO, ŻE NIE DZIAŁA SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść”, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć !!!

Oto proste metody aktywacji hormonów na przyspieszenie metabolizmu i odchudzania.

Proces odchudzania często przebiega u wielu osób w odmienny sposób.

Jedni chudną szybciej, inni wolniej i to nawet przy założeniu, że stosowana jest ta sama dieta i ten sam rodzaj aktywności.

Rezultaty odchudzania zależą od czynników środowiskowych, genetycznych ale i od pracy hormonów.

Nierównowaga hormonalna może być odpowiedzialna za brak rezultatów utraty masy ciała.

Dowiedz się, jak włączyć hormony i schudnąć (utrata masy ciała gwarantowana)

Każdy program odchudzania wymaga wielkiego wysiłku, jednak w pewnym momencie przychodzi czas, gdy organizm po prostu nie radzi sobie ze spalaniem tłuszczu. Tymczasem istnieją proste metody aktywacji hormonów dzięki którym  przyspiesza metabolizm i zaczynamy chudnąć.

Metody są bardzo proste, choć niektóre mocno zaskakujące.

SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść” NIE DZIAŁA, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć.

hotto.pl-JAK-WLACZYC-HORMONY-I-SCHUDNAC-RADZA-ENDOKRYNOLODZY-SPRAWDZ

CO ZATEM ROBIĆ, ŻEBY SCHUDNĄĆ !

1. Węglowodany i cukier – ZA DUŻO ICH JESZ.

– Najważniejszym i koniecznym jest, jeśli chce się schudnąć, wyeliminowanie negatywnej roli węglowodanów, które mogą powodować, że nie udaje nam się osiąganie wymarzonej wagi.

Przede wszystkim chodzi o węglowodany spożywane w produktach:
– o wysokiej zawartości cukru,
– warzywa bogate w skrobię,
– alkohol,
– ciastka, słodycze,
– napoje bezalkoholowe,
– soki w kartonach,
– jogurty z dodatkami,
– żywność przetworzona z dodatkiem cukru,
– produkty na bazie białej mąki o wysokim indeksie glikemicznym.

Takie pokarmy zapewniają dużo energii organizmowi ale nie pomagają w spalaniu zgromadzonego tłuszczu.

Dlaczego to ważne aby ograniczyć węglowodany?

Trawienie węglowodanów powoduje wydzielanie się insuliny, która jest odpowiedzialna za transport cukru z krwi do mięśni.

Gdy insulina wydziela się za często i w dużych ilościach, komórki stają się na nią mniej wrażliwe i dochodzi do insunoodporności.

A insulina hamuje rozpad tłuszczów i w efekcie pojawia się tkanka tłuszczowa.

Dlatego redukcja węglowodanów z diety jest koniecznością, jeśli chcemy uaktywnić hormony w celu zmniejszenia masy ciała.

JEDZ JAK CUKRZYCY.

czyli wybieraj jedzenie o niskim Indeksie Glikemicznym, czyli IG do 50 ( to są najmniej przetworzone produkty i najbliższe diecie człowieka pierwotnego) np:

– IG 0: jaja, ryby, owoce morza, sery żółte, pleśniowe, wołowina,

– IG-15: awokado, brukselka, cukinia, cebula, cykoria, czarna porzeczka, fasolka szparagowa, grzyby, imbir, kalafior, kapusta, kiszona kapusta, migdały, ogórek, orzechy, papryka, por, seler naciowy, rzodkiew, szpinak, sałata,

– IG-20: czekolada gorzka, czereśnie, kakao bez cukru, borówki,

– IG-25: maliny, pestki z dyni, truskawki, wiśnie, buraki, grejpfrut, gruszka, marchew, mandarynki, makaron sojowy, morele świeże,

– IG-30: pamelo, pomidory, twaróg odtłuszczony,

– IG-35: biała fasola, dziki ryż, granat, groszek zielony, jabłka, jogurt odtłuszczony, pomarańcze, śliwki, soki pomidorowy i jabłkowy świeżo wyciśnięte,W

– IG-40: kasza gryczana, makaron razowy al dente, sok z marchwi, mleko kokosowe, otręby , płatki owsiane,

– IG-45: ananas świeży, niedojrzałe banany, chleb żytni, ryż basmati brązowy, winogrona, żurawina,

– IG-50: bataty, chleb orkiszowy, kiwi, makaron z pszenicy durum, mango, lichee, surimi, muesli niesłodzone, kaki.

Uważaj na:
płatki owsiane błyskawiczne, płatki kukurydziane i suszone daktyle mają bardzo wysoki indeks glikemiczny, zamiast schudnąć, przytyjesz.

SPOWOLNIJ PRZYSWAJANIE WĘGLOWODANÓW

– używaj octu jabłkowego lub winnego – zachowasz również dłużej uczucie sytości. Uczucie sytości zapewniają np potrawy z jajek (np gotowanych koszulkach lub na miękko)

2. ZMIANA HARMONOGRAMU DNIA I SPOSOBU JEDZENIA. Pokarmy do aktywacji hormonów:

1. WIĘCEJ ŚPIJ (od 7-9 godzin)

– krótki sen zaburza wydzielanie hormonu leptyny i greliny wywołujących uczucie sytości i głodu. A dodatkowo następuje spowolnienie przemiany materii. Nadmiar greliny ( na skutek małej ilości snu lub zwiększonego stresu) wywołuje napady wilczego głodu i wzrost apetytu (poziom hormonu greliny odpowiadającego za napady głodu można obniżyć krótkim ćwiczeniem lub szybszym spacerem).

POPULARNE ARTYKUŁY, które również interesują innych:
loading...

2. NIE JEDZ ZBYT MAŁO

– gdy ograniczasz ilość kalorii, organizm spowalnia metabolizm a ograniczenie tłuszczu powoduje, że może być go za mało do produkcji niektórych hormonów.

Dlatego jedz regularnie (nie możesz się głodzić).

3. JEDZ POKARMY AKTYWUJĄCE HORMONY:

– Ważne jest całkowite wyeliminowanie napojów gazowanych, zastąpienie ich wodą, wodą z cytryną, napojami odchudzającymi, spalającymi tłuszcz, herbatami owocowymi, ziołowymi.

– Następnie zwiększamy spożycie dzienne surowych warzyw (zwłaszcza zielonych warzyw) i warzyw gotowanych na parze.

– Nie jemy potraw puszkowanych, mrożonek, fastfoodów, produktów z białej mąki.

– Jemy probiotyki i prebiotyki dla lepszego funkcjonowania flory bakteryjnej.

– Jemy przeciwutleniacze, białko i wapń.

– Jemy jedzenie przyjazne wątrobie – buraki, rukola, wątróbka, ostropest.

– Staramy się jeść ciepłe jedzenie, zwłaszcza jeśli mamy kłopoty z trawieniem (i biały nalot na języku rano).

– Planujemy posiłki na cały dzień i zapisujemy to co jemy.

– Jemy częściej ale regularnie (o tych samych porach w ilościach zaplanowanych wcześniej, dzięki temu jemy świadomie).

– Dobrze przeżuwamy, dzięki temu żołądek nie będzie mieć problemów z trawieniem.

Jemy dużo nieprzetworzonego jedzenia.

Jemy warzywa (brokuły, kalafior, kapustę – ale pod warunkiem, że nie ma niedoczynności tarczycy).

– Na śniadanie jemy białko.

PRZY OKAZJI ŚWIĘTUJĘ MÓJ MAŁY SUKCES – czyli jak schudłam ponad 15 kg kg bez diety w 3 mce.

Dzielę się tym moim sukcesem, gdyż przez ostatnie 3 miesiące sprawdzałam na sobie  działanie niezwykłych EKSTRAKTÓW Z ZIÓŁ NA ODCHUDZANIE, PRZYSPIESZENIE METABOLIZMU, POPRAWĘ TRAWIENIA, SPALANIE TŁUSZCZU, ZMNIEJSZENIE APETYTU NA SŁODYCZE I ZMNIEJSZENIE WCHŁANIANIA TŁUSZCZU I WĘGLOWODANÓW.

Nie zamierzałam tyle schudnąć ale chciałam przetestować skuteczność (po tym jak zostałam poproszona o opinię moich znajomych, którzy  zajmują się tym tematem) – ten ODCHUDZAJĄCY EKSTRAKT ZIOŁOWY działa supermam mniej ponad 15 kg w 3 miesiące bez diety odchudzającej !!! 
I nie jest to reklama tylko moje zadziwienie, którym się cieszę i dzielę –  uważam, że warto pokazać, nawet jeśli to jakiś produkt a nie domowy przepis.
Warunek stosowania, żeby było skuteczne: trzeba przestrzegać zalecenia stosowania 3 x dziennie po łyżeczce na 30 minut przed głównymi posiłkami – jedyna niedogodność to systematyczność i konsekwencja. Bo jak to z ziołami, działają gdy się je konsekwentnie i systematycznie zażywa. Ale za to okazały się skuteczne…

3. Zwiększamy lekko aktywność

1. NIE ĆWICZ CARDIO ALE ĆWICZ PRZED ŚNIADANIEM – szybciej spalisz tłuszcz

– Najważniejszą rzeczą, aby schudnąć jest dodanie lekkich ćwiczeń, bo to pobudza dalsze spalanie zapasów tłuszczu. Nawet 30 minut ćwiczeń każdego dnia może pomóc organizmowi do budowy nowych białek mięśniowych i aktywacji w spalaniu zapasowego tłuszczu. W trakcie lżejszych ćwiczeń wydziela się hormon oksytocyna odpowiadający za uczucie przyjemności.

– Zamiast spalać kalorie ćwiczeniami cardio, buduj mięśnie (ćwicz rzadziej, krócej a bardziej siłowo) – im więcej mięśni tym szybsza podstawowa przemiana materii i tym więcej spala się kalorii na co dzień.

Ćwicz rano przed śniadaniem – szybciej spalisz tłuszcz.
Po nocy bez jedzenia organizm ma mniej cukru we krwi, więc zaczyna spalać tłuszcz zmagazynowany.

4. SKONTROLUJ PRACĘ TARCZYCY

– jeśli tyjesz mimo ćwiczeń i diety idź do endokrynologa. Sprawdź czy nie masz tych objawów, świadczących, że tarczyca nie pracuje prawidłowo

Niedoczynność tarczycy jest najczęstszą przyczyną otyłości

5. Łatwo mówić, ale ZMNIEJSZ STRES

– stres zwiększa zapotrzebowanie na energię i jednocześnie zwiększa wydzielanie kortyzolu, który w nadmiarze szkodzi (powoduje wzrost apetytu, poziomu cukru we krwi, utrudnia trawienie, zmniejsza masę mięśniową)

6. UNIKAJ FTALANÓW i BPA (bisfenol-A) powodują namnażanie komórek tłuszczowych

Unikaj ftalanów w kosmetykach i środkach czyszczących oraz w plastikowych opakowaniach. Podobnie jak BPA, które jest w opakowaniach plastikowych, ftalany zaburzają gospodarkę hormonalną i przez to sprzyjają otyłości.

BPA rozpoznasz gdy na opakowaniu znajdziesz symbol PC7 lub cyfrę 7 wewnątrz trójkąta, będącego symbolem recyklingu.

Ftalany znajdziesz w składzie kosmetyku lub detergentu (dlatego czytaj etykiety).

Efektem ftalanów i BPA jest namnażanie komórek tłuszczowych.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania zobacz więcej: hotto.pl #zdrowie #ciekawe #popularne #hotto #porady #kobieta #zdrowotne #przepisy #rady #metody #ciekawostki ... źródło:zdrowie

JAK WŁĄCZYĆ HORMONY i SCHUDNĄĆ BEZ DIETY – RADZĄ ENDOKRYNOLODZY (utrata masy ciała gwarantowana). Metody są bardzo proste, choć niektóre mocno zaskakujące.

BEZ WŁAŚCIWEJ PRACY HORMONÓW NIE SCHUDNIESZ. DLATEGO, ŻE NIE DZIAŁA SPOSÓB NA ODCHUDZANIE pt. „Więcej ćwiczyć a mniej jeść”, gdyż zakłóca gospodarkę hormonalną a bez właściwej pracy hormonów nie można schudnąć !!!
Zastosuj co radzą lekarze endokrynolodzy a schudniesz. Gwarantowane.
http://hotto.pl/jak-wlaczyc-hormony-i-schudnac-bez-diety-radza-endokrynolodzy/…

To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | hotto | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | hot | CzasNaZioła | travelfreeads | OtoDlaczego | podróże | fun | Uroda | popularne | DlaKobiet | UrodaZdrowie | zwierzaki | WeightLoss | UlubioneInspiracje