... ...

CZEREŚNIE. Dlaczego trzeba jeść czereśnie i używać ogonków. Właściwości czereśni, zastosowania i PRZEPIS NA ODCHUDZANIE

Udostępnij innym

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „...mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"    
CZEREŚNIE. Dlaczego trzeba jeść czereśnie i używać ogonków. Właściwości czereśni, zastosowania i PRZEPIS NA ODCHUDZANIE
5 (100%) 5 votes

CZEREŚNIE. Dlaczego trzeba jeść czereśnie i używać ogonków. Właściwości czereśni, zastosowania i PRZEPIS NA ODCHUDZANIE. Cierpisz na stany zapalne stawów, dnę moczanową, masz obrzęki nóg, potrzebujesz witamin i minerałów, chcesz schudnąć – JEDZ CZEREŚNIE I NIE WYRZUCAJ OGONKÓW CZEREŚNI

Ze wszystkich wyborów owocowych, jakie możesz zrobić podczas przechodzenia sekcji owocowo-warzywnej w lokalnym sklepie, na bazarze, niewiele wyborów jest lepszych od owoców czereśni.

Czereśnie to niezwykle pożywne źródło pokarmu o niezwykłej wszechstronności, która polega na możliwości spożywania świeżych lub jako składnika potraw.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak czereśnie mogą poprawić zdrowie i samopoczucie twojej rodziny, zobacz tylko te niektóre z najważniejszych właściwości zdrowotnych jakie posiadają a także niektóre najczęstsze zastosowania w kuchni.

POLUB BLOGA na FB i udostępnij >

hotto.pl-CZERESNIE-ODCHUDZANIE

CZEREŚNIE WŁAŚCIWOŚCI

1. CZEREŚNIE I ANTYOKSYDANTY
Czereśnie pełne są antyoksydantów, które są bardzo ważne dla zapobiegania wielu poważnym chorobom.

Przeciwutleniacze (antyoksydanty) są w stanie zmniejszyć ryzyko nowotworów i chorób serca.

– Są również w stanie neutralizować działanie wolnych rodników, które są bardzo szkodliwe dla zdrowych komórek. Regularne jedzenie czereśni może poprawić twoje zdrowie i dlatego powinny być one brane pod uwagę w każdej diecie.
Przeciwutleniacze zawarte w czereśniach mają także działanie odmładzające.

– Antyoksydanty w czereśniach zwalczają wiele różnych rodzajów zapalenia stawów.

– W szczególności w leczeniu dny moczanowej pomaga dieta pełna czereśni, gdyż antocyjany w czereśniach mają działanie przeciwzapalne i są w stanie poradzić sobie z czynnikami, które prowadzą do zapalenia stawów.

2. CZEREŚNIE KALORIE

– Czereśnie mają bardzo wysoką zawartość wody i są niskokaloryczne. 100 gram czereśni to tylko 50 kcal.
Garść czereśni waży około 80 g.

– Czereśnie mają też niski indeks glikemiczny (IG na poziomie 22).

To sprawia, że dla wielu, czereśnie są doskonałą alternatywą dla tradycyjnych, ciężkich i kalorycznych przekąsek. Miej zawsze świeże czereśnie pod ręką, gdy jest na nie sezon, lub suszone gdy jest już poza sezonem, na zagłuszającą głód przekąskę, która co pewne, uczyni cię sytym i zadowolonym.

3. CZEREŚNIE WITAMINY i MINERAŁY

 
loading...
       

– Czereśnie są również pełne witamin i minerałów, które powinny pozwolić Ci odejść od multiwitamin i suplementów na rzecz świeżych owoców.
Czereśnie mają wiele związków mineralnych, takich jak: potas, jod, fosfor, wapń, magnez, siarka, chlor, sód, cynk, mangan, żelazo, miedź.
Czereśnie są bogate w witaminy C, A, PP oraz witaminy z grupy B (B1, B2, B5, B6, B12).

4. CZEREŚNIE i BŁONNIK

– W połączeniu z wysoką zawartością błonnika, istnieje wiele powodów, aby przejść całkowicie na pokarm naturalny z czereśniami, zamiast polegać na przetworzonych witaminach w postaci kapsułek.
Błonnik zawarty w czereśniach ułatwia wypróżnienia.

Podobnie cenne są ogonki czereśni, z których możesz zrobić napój odchudzający.

Przepis znajdziesz na końcu tego artykułu

CZEREŚNIE W KUCHNI

Pod względem wykorzystania w kuchni czereśnia, dają prawie nieograniczone możliwości, tak że może to prowadzić do ich regularnego spożywania.

1. Jako świeżą przekąskę, wystarczy umyć czereśnie i są gotowe jako wspaniałe poranne śniadanie lub też podwieczorek.

Umieść je w zamykanej torbie i możesz zabrać je wszędzie. Wystarczy schować je w szufladzie i mieć wspaniałą przekąskę w środku wymagającego i męczącego dnia pracy.



2. Dodaj je jako dodatek do swojego ulubionego deseru.

Przystrojenie czereśniami na górze ulubionego deseru, doda mu osobowości na poziomie restauracyjnym.
Dodaj czereśni do prostych deserów domowych, aby uczynić je atrakcyjnymi dla gości i członków rodziny.

3. Czereśnie upieczone w deserze mogą służyć w każdej chwili.

Ciasta wykonane z czereśni lub wiśni, słodkie lub kwaśne, są szczególnie wspaniałe. Można upiec je z wyprzedzeniem, umieścić w lodówce i spożywać przez okres do jednego tygodnia.
Możesz doskonalić swoje umiejętności pieczenia z czereśniami lub wiśniami i korzystać w pełni z ich właściwości zdrowotnych w posiłku wykonanym we własnej kuchni.

Poszukaj sposobów, aby dodać czereśnie do swojej diety. Jak widzisz możesz je jeść dowolnie – świeże, suszone lub gotowane, a najważniejsze jest to, że wartość odżywcza więcej niż uzasadnia włączenie ich do twojej listy zakupów.

Będzie to najlepsza decyzja w sprawach diety, która przyniesie więcej zdrowia i dobrego samopoczucia w twoim życiu.

CZEREŚNIE OGONKI

NIE WYRZUCAJ OGONKÓW CZEREŚNI, są tak samo (jak czereśnie) bardzo zdrowe, pełne minerałów i witamin a do tego pomagają schudnąć.

Ogonki z czereśni zawierają witaminy A, C, B a także mangan, potas, miedź, antyoksydanty (które działają przeciwzapalnie, antynowotworowo i przeciwmiażdżycowo.

Są korzystne dla układu nerwowego, zmniejszają obrzęki.

Ogonki czereśni pomagają na odchudzanie – przyspieszają metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej.



OGONKI CZEREŚNI NA ODCHUDZANIE – PRZEPIS NA ODCHUDZAJĄCY NAPÓJ Z OGONKÓW CZEREŚNI

Potrzebujesz do odchudzającego napoju z ogonków czereśni

Następujące składniki:
– łyżeczka umytych ogonków czereśni
– szklanka wrzącej wody.

Przygotowanie i stosowanie:
Ogonki czereśni zalej szklanką wrzątku.
Zaparzaj pod przykryciem 15 minut.
Przecedź.
Uzyskasz gorzki napój, do którego możesz dodać trochę miodu do smaku.

Pij ten odchudzający napój z ogonków czereśni przez 2 tygodnie, 2 x dziennie przed posiłkami.

Jeśli podoba Ci się mój blog polub i udostępnij go innym. Sprawdź też inne wpisy na blogu.
loading...
  Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). JAK DLA MNIE REWELACJA!....>>>"

źródło: zdrowie.hotto.pl


Udostępnij innym

Comments

comments

Jak schudnąć 10-15 kg bez odchudzania „No to mogę podsumować moje odchudzanie. Minęły 3 miesiące. I mam SUPER REZULTAT ! W sumie w ciągu 3 miesięcy (i tydzień) schudłam… ponad 15 kg (a dokładniej SCHUDŁAM AŻ 15,2 kg!). Jak dla mnie to rewelacja!....>>>"

error: Content is protected !!
To lubię: | CoWartoZobaczyc | FreePhotos | ZDROWIE | Zdrowie-Uroda | Dlaczego | HUMOR | Tajemnicze | ŚmieszneZwierzęta | BUZZ | PrzepisyNaZdrowie | ODCHUDZANIE | hot | CzasNaZioła | OtoDlaczego | podróże | fun | Sposoby | popularne | Naturalne | Uroda | zwierzaki | Ciekawostki | UlubioneInspiracje